دارالترجمه و دفتر ترجمه رسمی عربی

 (ترجمه فوری و با کیفیت را از ما بخواهید!)

 

 مترجم رسمی مورد تایید سفارت 

 

ترجمه با فرمت مورد تایید قوه‌قضائیه و سفارت کشور‌های عربی

 

اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه

 

اخذ نوبت سفارت در سریع‌ترین زمان

 
 
کشورهای عربی

 دارالترجمه رسمی عربی مورد تایید سفارت


باعث افتخار است که دفتر ترجمه رسمی ماسال جزو اولین دارالترجمه‌ها و دفاتر ترجمه رسمی عربی است که خدمات غیرحضوری ترجمه رسمی و اخذ نوبت‌گیری سفارت‌های دمشق، امارات، عمان و عراق را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهیم. جهت ترجمه رسمی فوری عربی خود می‌توانید در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه‌روزی با کارشناسان ما تماس گرفته و ثبت سفارش ترجمه رسمی عربی خود را انجام دهید. 

شایان ذکر است دفتر ترجمه رسمی و دارالترجمه ماسال با نمایندگان معتمد و حرفه‌ای آماده دریافت و تحویل اسناد شما عزیزان به صورت رایگان در تمامی ایام هفته است. همچنین چنانچه درخواست ترجمه رسمی فوری داشته باشید، می‌توانید مدارک خود را از طریق پیامرسان‌های اینترنتی برای کارشناسان ما ارسال نمایید. ترجمه رسمی فوری شما به زبان عربی در اولویت کاری قرار گرفته و برای روند ترجمه رسمی فوری با شما تماس گرفته خواهد شد.

English to Arabic

مرکز تخصصی ترجمه رسمی عربی

نخستین گام در انجام امور حقوقی خارج از کشور، اقامت، اخذ ویزا، اخذ ویزای تحصیلی یا بورسیه در دانشگاه‌های خارج از کشور واقع در کشورهای عربی، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی، شغلی و مدارک هویتی و… شما به زبان‌های کشور مقصد است. انتخاب دفتر ترجمه رسمی عربی خوب و باتجربه اولین گام در زمینه رسیدن به اهداف شما است.

بیش از یک دهه فعالیت موفق و بالغ بر صدها مشتری راضی از نحوه رفتار، کیفیت و تحویل به موقع ترجمه رسمی عربی، ضامن کیفیت ترجمه رسمی و هزینه‌های ترجمه رسمی ما هستند.

روند ترجمه رسمی عربی در دفتر ترجمه رسمی ماسال

با یک تماس صفر تا صد کار ترجمه رسمی عربی خود را به ما بسپارید!

 

 

تحویل و ارائه حضوری یا غیرحضوری اصل مدارک به دفتر ترجمه رسمی عربی، توجه داشته باشید که برای استفاده از پیک رایگان (نماینده معتمد دفتر ترجمه رسمی عربی) کافی است آدرس و تماس خود را با کارشناسان واحد پذیرش دفتر ترجمه رسمی ماسال ارسال و بازه زمانی برای دریافت مدرک را با کارشناسان ما هماهنگ کنید. در زمان تعیین‌شده نماینده معتمد دفتر ترجمه جهت دریافت اصل مدارک برای ترجمه رسمی به آدرس شما اعزام می‌شود.

 

دریافت رایگان توسط پیک
بررسی مدارک ترجمه رسمی

مراحل ترجمه رسمی عربی


انجام تاییدات دادگستری و امورخارجه
ارسال به نقاط مختلف کشور

 ترجمه رسمی عربی در شهرستان


با توجه به اینکه بسیاری از شهرستان‌های ایران مترجم رسمی در زبان عربی را دارا نمی‌باشند، لذا چنانچه قصد ترجمه رسمی فوری عربی دارید و در شهرستان هستید، می‌توانید با کارشناسان دفتر ترجمه رسمی عربی تماس حاصل فرمایید.

تصویر مدارک جهت اطمینان از عدم ناقصی مهر و امضا ارگان‌های ذی‌ربط برای مشاوره دفتر ترجمه رسمی ماسال ارسال کنید. کارشناسان ما در حوزه زبان موردنظر شما تصاویر را بررسی خواهند کرد، چنانچه مدرک پشتیبان یا مهر و امضا خاصی جهت تاییدات لازم باشد به شما اطلاع خواهند داد. بعد از طی این مرحله، مدارک جهت ترجمه رسمی فوری به آدرس دفتر ترجمه رسمی عربی ماسال پست می‌کنید.

اسناد و مدارکی که جهت ترجمه رسمی فوری به دارالترجمه و دفتر ترجمه رسمی عربی سپرده می‌شود!

چنانچه قصد اقدامی در کشورهایی عربی دارید مثل ادامه تحصیل، ثبت شرکت و یا اقامت و… شما نیاز خواهید داشت که مدارک و اسناد مرتبط را به زبان عربی ترجمه رسمی کنید. البته با توجه به چارچوب‌های قانونی و پروتکل‌های حقوقی هر مدرکی قابلیت ترجمه رسمی و تائید دادگستری و وزارت امور خارجه را ندارد. لذا مدرکی که قصد ترجمه رسمی دارید به دفتر ترجمه رسمی عربی ماسال رسانده و صحت و قابلیت دارا بودن شرایط لازم برای ترجمه رسمی را از کارشناسان دفتر ترجمه رسمی عربی جویا شوید.

مدارک پرکاربرد جهت ترجمه رسمی عربی و تائید سفارت


تعرفه و نرخ هزینه‌های ترجمه رسمی عربی


تعرفه ترجمه رسمی سالانه از طرف اداره امور مترجمان رسمی (قوه قضاییه) به دفاتر ترجمه رسمی به‌صورت مکتوب ارائه می‌شود. البته لازم به ذکر است که هر دارالترجمه‌ای می‌تواند جهت ارائه خدمات مازاد بر ترجمه منوط به توافق طرفین هزینه‌ای بالغ‌بر نرخنامه دریافت کند. دارالترجمه رسمی ماسال علاوه بر تبعیت کامل از نرخنامه 1400 (آخرین ویرایش 1400/01/18) با ارائه خدمات رایگان از قبیل مشاوره، پشتیبانی و پیک رایگان درصدد جلب رضایت و خشنودی شما عزیزان است.

 دارالترجمه رسمی عربی مورد تایید سفارت


مفتخریم به اینکه جزو اولین دارالترجمه‌ها و دفاتر ترجمه رسمی عربی هستیم که خدمات غیرحضوری ترجمه رسمی و اخذ نوبت‌گیری سفارت عربی را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهیم. جهت ترجمه رسمی فوری عربی خود می‌توانید در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه‌روزی با کارشناسان ما تماس و ثبت سفارش ترجمه رسمی عربی خود را انجام دهید. 

لازم به ذکر است دفتر ترجمه رسمی و دارالترجمه ماسال با نمایندگان معتمد و حرفه‌ای آماده دریافت و تحویل اسناد شما عزیزان به صورت رایگان در تمامی ایام هفته است. چنانچه درخواست ترجمه رسمی فوری دارید و زمان کافی برایتان نمانده، می‌توانید مدارک خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای کارشناسان ما ارسال نمایید. ترجمه رسمی فوری عربی شما در اولویت کاری قرار گرفته و روند ترجمه رسمی فوری با شما هماهنگ خواهد شد.

دارالترجمه و دفتر ترجمه رسمی ماسال

چرا دارالترجمه عربی ماسال؟


تمامی دفاتر ترجمه رسمی زیر نظر اداره کل مترجمان رسمی استان تهران مشغول به فعالیت هستند اما تفاوت دفتر ترجمه رسمی مرکزی عربی ماسال با سایر دفاتر همکار در ارائه خدمات زیر می‌باشد:

مجوزهای ترجمه رسمی عربی از قوه قضاییه