دارالترجمه و دفتر ترجمه رسمی فرانسوی

 (ترجمه فوری و با کیفیت را از ما بخواهید!)

 

 مترجم رسمی مورد تایید سفارت فرانسه

 

ترجمه با فرمت مورد تایید قوه‌قضائیه و سفارت فرانسه

 

اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه

 

اخذ نوبت سفارت در سریع‌ترین زمان

 
 

 دارالترجمه رسمی فرانسوی مورد تایید سفارت

دارالترجمه رسمی ماسال افتخار دارد به اینکه جزو محدود دارالترجمه‌ها و دفاتر ترجمه رسمی فرانسوی است که خدمات غیرحضوری ترجمه رسمی و اخذ نوبت‌گیری سفارت فرانسه را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهد. جهت ترجمه رسمی فوری فرانسوی خود می‌توانید در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه‌روزی با کارشناسان ما تماس و ثبت سفارش ترجمه رسمی فرانسوی خود را انجام دهید. 

لازم به ذکر است دفتر ترجمه رسمی و دارالترجمه ماسال با نمایندگان معتمد و حرفه‌ای آماده دریافت و تحویل اسناد شما عزیزان به صورت رایگان در تمامی ایام هفته است. چنانچه درخواست ترجمه رسمی فوری دارید و زمان کافی برایتان نمانده، می‌توانید مدارک خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای کارشناسان ما ارسال نمایید. ترجمه رسمی فوری فرانسوی شما در اولویت کاری قرار گرفته و روند ترجمه رسمی فوری با شما هماهنگ خواهد شد.

مرکز تخصصی ترجمه رسمی فرانسوی

همان‌گونه که مستحضر هستید، نخستین گام در انجام امور حقوقی خارج از کشور، اقامت، اخذ ویزا، اخذ ویزای تحصیلی یا بورسیه در دانشگاه‌های خارج از کشور، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی، شغلی و مدارک هویتی و… شما به زبان‌های کشور مقصد است. انتخاب دفتر ترجمه رسمی فرانسوی خوب و باتجربه اولین گام در زمینه رسیدن به اهداف شما است.

بیش از یک دهه فعالیت موفق و بالغ بر صدها مشتری راضی از نحوه رفتار، کیفیت و تحویل به موقع ترجمه رسمی فرانسوی، ضامن کیفیت ترجمه رسمی و هزینه‌های ترجمه رسمی ما هستند.

روند ترجمه رسمی فرانسوی در دفتر ترجمه رسمی ماسال

با یک تماس صفر تا صد کار ترجمه رسمی فرانسوی خود را به ما بسپارید!

 

 

تحویل و ارائه حضوری یا غیرحضوری اصل مدارک به دفتر ترجمه رسمی فرانسوی، توجه داشته باشید که برای استفاده از پیک رایگان (نماینده معتمد دفتر ترجمه رسمی فرانسوی) کافی است آدرس و تماس خود را با کارشناسان واحد پذیرش دفتر ترجمه رسمی ماسال ارسال و بازه زمانی برای دریافت مدرک را با کارشناسان ما هماهنگ کنید. در زمان تعیین‌شده نماینده معتمد دفتر ترجمه جهت دریافت اصل مدارک برای ترجمه رسمی به آدرس شما اعزام می‌شود.

 

دریافت رایگان توسط پیک
بررسی مدارک ترجمه رسمی

مراحل ترجمه رسمی فرانسوی


انجام تاییدات دادگستری و امورخارجه
ارسال به نقاط مختلف کشور

 ترجمه رسمی فرانسوی در شهرستان


با توجه به اینکه در بسیاری از شهرستان‌های ایران مترجم رسمی فرانسوی وجود ندارد، لذا چنانچه قصد ترجمه رسمی فوری فرانسوی دارید و در شهرستان تشریف دارید، می‌توانید با کارشناسان دفتر ترجمه رسمی فرانسوی تماس حاصل فرمایید.

تصویر مدارک جهت اطمینان از عدم ناقصی مهر و امضا ارگان‌های ذی‌ربط برای مشاوره دفتر ترجمه رسمی ماسال ارسال کنید. کارشناسان ما در حوزه زبان موردنظر شما تصاویر را بررسی خواهند کرد، چنانچه مدرک پشتیبان یا مهر و امضا خاصی جهت تاییدات لازم باشد به شما اطلاع خواهند داد. بعد از طی این مرحله، مدارک جهت ترجمه رسمی فوری به آدرس دفتر ترجمه رسمی فرانسوی پست می‌کنید.

اسناد و مدارکی که جهت ترجمه رسمی فوری به دارالترجمه و دفتر ترجمه رسمی فرانسوی سپرده می‌شود!

چنانچه قصد اقدامی در کشورهایی فرانسوی دارید مثل ادامه تحصیل، ثبت شرکت و یا اقامت و… شما نیاز خواهید داشت که مدارک و اسناد مرتبط را به زبان فرانسوی ترجمه رسمی کنید. البته با توجه به چارچوب‌های قانونی و پروتکل‌های حقوقی هر مدرکی قابلیت ترجمه رسمی و تائید دادگستری و وزارت امور خارجه را ندارد. لذا مدرکی که قصد ترجمه رسمی دارید به دفتر ترجمه رسمی فرانسوی ماسال رسانده و صحت و قابلیت دارا بودن شرایط لازم برای ترجمه رسمی را از کارشناسان دفتر ترجمه رسمی فرانسوی جویا شوید.

مدارک پرکاربرد جهت ترجمه رسمی فرانسوی و تائید سفارت فرانسه


تعرفه و نرخ هزینه‌های ترجمه رسمی فرانسوی


تعرفه ترجمه رسمی سالانه از طرف اداره امور مترجمان رسمی (قوه قضاییه) به دفاتر ترجمه رسمی به‌صورت مکتوب ارائه می‌شود. البته لازم به ذکر است که هر دارالترجمه‌ای می‌تواند جهت ارائه خدمات مازاد بر ترجمه منوط به توافق طرفین هزینه‌ای بالغ‌بر نرخنامه دریافت کند. دارالترجمه رسمی ماسال علاوه بر تبعیت کامل از نرخنامه 1400 (آخرین ویرایش 1400/01/18) با ارائه خدمات رایگان از قبیل مشاوره، پشتیبانی و پیک رایگان درصدد جلب رضایت و خشنودی شما عزیزان است.

 دارالترجمه رسمی فرانسوی مورد تایید سفارت


مفتخریم به اینکه جزو اولین دارالترجمه‌ها و دفاتر ترجمه رسمی فرانسوی هستیم که خدمات غیرحضوری ترجمه رسمی و اخذ نوبت‌گیری سفارت فرانسه را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهیم. جهت ترجمه رسمی فوری فرانسوی خود می‌توانید در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه‌روزی با کارشناسان ما تماس و ثبت سفارش ترجمه رسمی فرانسوی خود را انجام دهید. 

لازم به ذکر است دفتر ترجمه رسمی و دارالترجمه ماسال با نمایندگان معتمد و حرفه‌ای آماده دریافت و تحویل اسناد شما عزیزان به صورت رایگان در تمامی ایام هفته است. چنانچه درخواست ترجمه رسمی فوری دارید و زمان کافی برایتان نمانده، می‌توانید مدارک خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای کارشناسان ما ارسال نمایید. ترجمه رسمی فوری فرانسوی شما در اولویت کاری قرار گرفته و روند ترجمه رسمی فوری با شما هماهنگ خواهد شد.

دارالترجمه و دفتر ترجمه رسمی ماسال

چرا دارالترجمه فرانسوی ماسال؟


تمامی دفاتر ترجمه رسمی زیر نظر اداره کل مترجمان رسمی استان تهران مشغول به فعالیت هستند اما تفاوت دفتر ترجمه رسمی مرکزی فرانسوی ماسال با سایر دفاتر همکار در ارائه خدمات زیر می‌باشد: