آدرس و اخذ وقت سفارت اتریش

آدرس و اخذ وقت سفارت اتریش

آدرس و اخذ وقت سفارت اتریش

اتریش کشوری محصور در خشکی با تقریباً 95/8 میلیون نفر در اروپای مرکزی است. از شمال با جمهوری چک و آلمان، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از جنوب با اسلوونی و ایتالیا و از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین همسایه است. قلمرو اتریش 83878 کیلومتر مربع (32385 مایل مربع) است و دارای آب و هوای معتدل و آلپی است. زمین اتریش به دلیل وجود کوه های آلپ بسیار کوهستانی است. تنها 32 درصد از کشور زیر 500 متر (1640 فوت) و بلندترین نقطه آن گروسگلاکنر 3798 متر (12460 فوت) است. اکثریت مردم آلمانی صحبت می کنند که زبان رسمی این کشور نیز هست. سایر زبان های رسمی محلی کرواتی، مجارستانی و اسلوونیایی هستند.

تحصیل در اتریش

دولت اتریش تحقیق، فناوری و نوآوری (RTI) را به عنوان نیروهای محرک برای افزایش پایدار در عملکرد و پتانسیل رقابتی یک جامعه در نظر می گیرد. تحقیقات انجام شده در دانشگاه‌های اتریش، مراکز تحقیقاتی، در شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SME) و در صنعت، سهم مهمی در حل چالش‌های اجتماعی و در عین حال تضمین رقابت‌پذیری، رشد اقتصادی و مشاغل دارد.

سه وزارتخانه فدرال مسئول سیاست تحقیق و فناوری اتریش هستند: وزارت آموزش، علوم و تحقیقات (BMBFW)، وزارت اقدامات اقلیمی، محیط زیست، انرژی، تحرک، نوآوری و فناوری (BMK) و وزارت دیجیتال. و امور اقتصادی (BMDW). صندوق علوم اتریش (FWF)، آژانس ترویج تحقیقات اتریش (FFG) و “Austria Wirtschaftsservice” (AWS) آژانس های اصلی هستند که بودجه تحقیقات، توسعه و نوآوری اساسی و کاربردی را از طرف وزارتخانه ها مدیریت می کنند.

دریافت وقت سفارت اتریش

برای دریافت وقت سفارت می‌توانید از اطلاعات تماس زیر اقدام نمایید و یا با مشاوران دفتر ترجمه رسمی ماسال تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات سفارت‌خانه


ساعات کاری

ارائۀ مدارک ناقصی و یا اظهارنامۀ کتبی: دوشنبه ها تا پنجشنبه ها از 15:00 تا 16:00 به وقت محلی دریافت مدارک آماده: روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 14:00 الی 16:00

روزهای تعطیل

شنبه، یکشنبه و جمعه

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ترجمه رسمی ترکی استانبولی روزنامه رسمی
ترجمه رسمی ترکی استانبولی قبض آب
ترجمه رسمی ترکی استانبولی استرداد مجرمین
ترجمه رسمی ترکی استانبولی دادخواست طلاق
ترجمه رسمی ترکی استانبولی حصر وراثت
ترجمه رسمی ترکی استانبولی سند ملکی