آدرس و اخذ وقت سفارت امارات متحده عربی

آدرس و اخذ وقت سفارت امارات متحده عربی

آدرس و اخذ وقت سفارت امارات متحده عربی

امارات از بسیاری جهات یک مقصد گردشگری ایده آل است:

  • ثبات اقتصادی و سیاسی
  • یک موقعیت استراتژیک که شرق و غرب را به هم پیوند می دهد
  • اتصال عالی به خطوط هوایی بزرگ بین المللی
  • زیرساخت های قوی و پشتیبان گردشگری
  • طیف گسترده ای از گزینه های اقامتی مناسب برای دسته ها و بودجه های مختلف
  • رویدادها و فعالیت های متنوعی که برای همه گروه های سنی مناسب است
  • تنوع زیستی منحصربه‌فرد امارات با زیبایی بیابان‌ها، واحه‌ها، کوه‌ها، دره‌ها و دشت‌ها، جنگل‌های حرا، سواحل و تنوع گیاهی، حیات وحش و حیات دریایی مشخص می‌شود.
  • تساهل مذهبی و فرهنگی، که در امارات متحده عربی منعکس شده است و مردمی از بیش از 200 ملیت از پیشینه‌های مذهبی و فرهنگی مختلف که در قلمرو آن در هماهنگی و صلح زندگی می‌کنند.

امارات همچنین به مکانی در سطح جهانی برای کنفرانس ها، نمایشگاه های منطقه ای و بین المللی و رویدادهای ورزشی مهم جهانی تبدیل شده است، مانند جام جهانی دوبی برای اسب دوانی، جایزه بزرگ فرمول یک ابوظبی، مسابقات گلف کلاسیک صحرای دبی، باشگاه فیفا. جام جهانی، جشنواره های فیلم در سطح جهانی در دبی و همچنین ابوظبی، و اجلاس جهانی کارآفرینی.

در سال 2016، سهم مستقیم بخش سفر و گردشگری به تولید ناخالص داخلی امارات 68.5 میلیارد درهم (18.7 میلیارد دلار آمریکا) بود که معادل 5.2 درصد از کل تولید ناخالص داخلی است. پیش بینی می شود که از سال 2017 تا 2027 سالانه 5.1 درصد افزایش یابد و به 116.1 میلیارد درهم (31.6 میلیارد دلار آمریکا) برسد که معادل 5.4 درصد از کل تولید ناخالص داخلی در سال 2027 خواهد بود
. سهم کل بخش سفر و گردشگری به امارات متحده عربی تولید ناخالص داخلی 159.1 میلیارد درهم (43.3 میلیارد دلار) بود که 12.1 درصد از تولید ناخالص داخلی آن است. پیش بینی می شود که سالانه 4.9 درصد افزایش یابد و به 264.5 میلیارد درهم (72 میلیارد دلار) برسد که 12.4 درصد از تولید ناخالص داخلی در سال 2027 خواهد بود.

تحصیل در امارات

 

یکی از بالاترین اولویت های امارات همیشه آموزش بوده است. ابتکارات جدید در تمام سطوح آموزشی در حال راه اندازی است. یکی از حوزه های اصلی تمرکز تبدیل K به 12 برنامه بوده است تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان امارات متحده عربی برای حضور در دانشگاه های سراسر جهان و رقابت در بازار جهانی کاملاً آماده هستند. علاوه بر این، برخی از بهترین دانشگاه های جهان در حال ایجاد برنامه هایی در امارات متحده عربی هستند و دانشجویان با استعداد را در جهان عرب و در سطح جهان جذب می کنند.

تعهد امارات متحده عربی به آموزش به این کشور کمک کرده تا اقتصاد خود را متنوع کند و نسل جدیدی از جوانان را آماده رقابت در بازار جهانی کند. در سال 2019، جوانانی که در سراسر جهان عرب مورد بررسی قرار گرفتند، امارات متحده عربی را به عنوان برترین کشور برای زندگی و تقلید برای هشتمین سال متوالی شناسایی کردند که منعکس کننده فرصت های موجود برای جوانان برای ورود به نیروی کار است.

برنامه های K-12

سیستم آموزشی امارات متحده عربی نسبتاً جدید است. در سال 1952، مدارس رسمی کمی در کشور وجود داشت. در دهه 1960 و 1970 یک برنامه مدرسه سازی سیستم آموزشی را گسترش داد. اکنون آموزش در مقطع ابتدایی و متوسطه جهانی است. در سال تحصیلی 2013-2014، تقریباً 910000 دانش آموز در 1174 مدرسه دولتی و خصوصی ثبت نام کردند. 

اصلاحات آموزش و پرورش بر آمادگی بهتر، مسئولیت پذیری بیشتر، استانداردهای بالاتر و بهبود حرفه ای تمرکز دارد. علاوه بر این، آموزش غیرمستقیم با اشکال تعاملی‌تر یادگیری جایگزین می‌شود، و آموزش به زبان انگلیسی در دروس دیگری مانند ریاضی و علوم ادغام می‌شود. در حالی که راهبرد کلی توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود، شوراهای آموزش و پرورش که در هر یک از امارات ایجاد می شوند در اجرای سیاست های دولتی کمک می کنند. شورای آموزش ابوظبی (ADEC)، شورای آموزش دبی (DEC)، شورای آموزش شارجه و وزارت آموزش امارات متحده عربی هر کدام وظیفه دارند برنامه آموزشی در امارات متحده عربی را اصلاح کنند و در عین حال سنت‌ها، اصول و هویت فرهنگی محلی را حفظ کنند. کشور.

آموزش عالی

امارات خانه طیف وسیعی از دانشگاه ها، اعم از دولتی و خصوصی است. شهروندان امارات می توانند به صورت رایگان در مؤسسات دولتی حضور یابند و امارات متحده عربی یکی از بالاترین نرخ های مشارکت در درخواست را در جهان دارد. نود و پنج درصد از کل دختران و 80 درصد پسرانی که در سال آخر دبیرستان ثبت نام کرده اند برای پذیرش در یک موسسه آموزش عالی اقدام می کنند. دانشگاه های دولتی امارات عبارتند از:

  • دانشگاه امارات متحده عربی، که در آن ثبت نام در سال تاسیس آن 502 نفر بود و در طول سال ها نزدیک به 30 برابر افزایش یافته است. زنان اکثریت جامعه دانشجویی را تشکیل می دهند. دانشگاه امارات 70 مدرک کارشناسی را علاوه بر مدارک تحصیلات تکمیلی با بسیاری از برنامه های معتبر بین المللی اعطا می کند. (www.uaeu.ac.ae)
  • دانشگاه زاید (ZU) که در سال 1998 به عنوان یک موسسه کاملاً زنانه تأسیس شد و اخیراً یک پردیس برای مردان افتتاح کرد. این دانشگاه در پنج کالج – هنر و علوم، علوم بازرگانی، علوم ارتباطات و رسانه، آموزش و سیستم های اطلاعاتی سازماندهی شده است و زبان اصلی آموزش انگلیسی است. دانشگاه زاید دارای اعتبار ایالات متحده است که گواهی بر استانداردهای بالای آن است. (www.zu.ac.ae)
  • کالج های عالی فناوری (HCT)، بزرگترین موسسه آموزش عالی در امارات متحده عربی با ثبت نام 16000 دانشجو. HCT که در سال 1988 با چهار پردیس تأسیس شد، اکنون شامل 16 کالج مردانه و زنانه در ابوظبی، العین، مدینه زاید، دبی، رأس الخیمه، شارجه و فجیره است. این کالج ها بیش از 80 مدرک و گواهینامه فنی و حرفه ای ارائه می دهند. بیش از 10000 دانش آموز فعلی زن هستند. (www.hct.ac.ae)

موسسات خصوصی

برخی از مؤسسات خصوصی کلیدی عبارتند از:

  • دانشگاه های آمریکایی شارجه و دبی که هر دو دارای اعتبار ایالات متحده هستند
  • دانشگاه شارجه
  • دانشگاه علم و صنعت عجمان
  • دانشگاه ابوظبی، با پردیس هایی در ابوظبی و العین
  • دانشگاه الحسن
  • دانشگاه علم و صنعت خلیفه

علاوه بر این مؤسسات، مؤسسه علوم و فناوری مصدر (MIST) شروع به پذیرش دانشجو در سال 2009 کرد. MIST اولین دانشگاه تحصیلات تکمیلی و تحقیقاتی خاورمیانه است که بر انرژی پاک و توسعه نسل بعدی راه حل ها برای وابستگی جهان به فسیل متمرکز شده است. سوخت ها

مشارکت های جهانی

تعدادی از دانشگاه های بین المللی دارای پردیس ها و/یا برنامه هایی در امارات هستند. برخی از آنها در مناطق ویژه از جمله دهکده دانش دبی و شهر آکادمیک قرار دارند.   
سایر برنامه های ویژه عبارتند از:

  • سوربن پردیس ابوظبی خود را در سال 2006 افتتاح کرد و مدارک تحصیلی را بر اساس مقررات و استانداردهای فرانسوی تعیین شده توسط سوربن در پاریس اعطا کرد.
  • دانشگاه نیویورک اولین پردیس جامع علوم و هنرهای لیبرال با مؤلفه تحقیقاتی قوی است که توسط یک دانشگاه بزرگ ایالات متحده در خارج از کشور اداره می شود. دانشگاه نیویورک ابوظبی اولین کلاس خود را در بهار 2014 با 150 دانشجو از 39 کشور فارغ التحصیل کرد. این پردیس دارای یک خانه دائمی در جزیره سعدیات است که 2000 دانشجو را در خود جای داده است.
  • دانشکده بهداشت عمومی بلومبرگ جان هاپکینز به ایجاد یک برنامه دکتری بهداشت عمومی در امارات کمک می کند.
  • سایر مؤسسات ایالات متحده عبارتند از دانشگاه واشنگتن، دانشگاه بوستون و مؤسسه فناوری روچستر.

آموزش فنی

مرکز تعالی تحقیقات و آموزش کاربردی (CERT) که در سال 1997 تأسیس شد، بازوی تجاری دانشکده های عالی فناوری است و آموزش، آموزش و آموزش فناوری کاربردی را ارائه می دهد. این شرکت بزرگترین ارائه دهنده آموزش خصوصی در خاورمیانه است و در حال توسعه پروژه ها در سراسر منطقه MENA است. سایر مراکز آموزشی فنی و حرفه ای تحت حمایت مالی:

  • موسسه بانکداری و مالی امارات
  • مرکز توسعه شغلی شرکت ملی نفت ابوظبی
  • موسسه نفت
  • مدرسه دولتی دبی
  • کالج هوانوردی امارات برای مطالعات هوافضا و آکادمیک

آموزش و پرورش ویژه

دولت امارات به شدت از خدمات آموزشی و یادگیری برای دانش آموزان با نیازهای ویژه حمایت می کند. امارات پروتکل اختیاری کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد حقوق افراد دارای معلولیت را امضا کرد و قانون فدرال 29/2006 را تصویب کرد که حقوق افراد با نیازهای ویژه را تضمین می کند.  

مراکز حرفه ای و توانبخشی در سراسر کشور توسعه یافته است. علاوه بر این، تلاش می شود تا دانش آموزان با نیازهای ویژه در محیط های آموزشی اصلی گنجانده شوند. دولت ابوظبی با مرکز کودکان نیوانگلند، مدرسه ای در ماساچوست که به کودکان مبتلا به اوتیسم خدمات ارائه می دهد، همکاری کرده است. این مشارکت به امارات متحده عربی اجازه می دهد تا یک برنامه آموزشی جامع و همچنین یک دوره آموزشی برای اتباع اماراتی ایجاد کند تا به دانش آموزان با نیازهای ویژه به زبان عربی خدمات ارائه دهند. امارات نیز در المپیک ویژه شرکت می کند. 

دریافت وقت سفارت امارات متحده

برای دریافت وقت سفارت می‌توانید از اطلاعات تماس زیر اقدام نمایید و یا با مشاوران دفتر ترجمه رسمی ماسال تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات سفارت‌خانه


اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ترجمه رسمی ترکی استانبولی روزنامه رسمی
ترجمه رسمی ترکی استانبولی قبض آب
ترجمه رسمی ترکی استانبولی استرداد مجرمین
ترجمه رسمی ترکی استانبولی دادخواست طلاق
ترجمه رسمی ترکی استانبولی حصر وراثت
ترجمه رسمی ترکی استانبولی سند ملکی