ترجمه رسمی برگه تشخیص مالیات

ترجمه رسمی برگه تشخیص مالیات

ترجمه رسمی برگه تشخیص مالیات

به طور کلی از ترجمه‌های رسمی این مدرک برای ثبت نام و وریفای در سایت‌هایی همچون پرفکت مانی و وبمانی و سایر بانک‌های مجازی خارجی برای ارسال و دریافت ارزهای خارجی استفاده می‌شود و در پاره‌ای از مواقع از این سند به عنوان مدارک پشتیبان و برای ارائه به سفارتخانه‌ها استفاده می‌شود. در صورتی که تمایل دارید تا از هزینه‌های ترجمه رسمی قبوض و همینطور شرایط ترجمه رسمی این سند آگاه شوید با ما همراه باشید.

ترجمهٔ این سند نیز جزء مدارک مهم و ضروری به حساب نمی‌آید و برخلاف توضیح سایر همکاران این سند به عنوان مدرک پشتیبان در نظر گرفته نخواهد شد و در موارد بسیار نادری دیده شده که بعضی از سفارت‌ها جهت اثبات فعال بودن یک واحد صنفی از متقاضیان ویزا، ترجمه رسمی قبض مالیاتی را درخواست می‌کنند.

نکته: برای ترجمه رسمی قبض مالیاتی ارائه اصل قبض ممهور به مهر اداره امور مالیاتی نیاز می‌باشد.

نکته: برای اخذ تاییدات دادگستری و خارجه برای این سند نیاز به قبض پرداخت با مهر اداره مالیاتی، قبض بانکی به همراه اصل و ترجمه رسمی قبض مالیاتی مورد نیاز است.

سؤالات متداول

مدت زمان ترجمه رسمی 1 الی 2 روز کاری و مدت زمان برای اخذ تاییدات دادگستری و خارجه 3 روز به مدت زمان ترجمه رسمی اضافه خواهد کرد که یک روز آن برای دادگستری و دو روز آن برای امورخارجه است. در صورتی که نیاز به ترجمه رسمی فوری دارید با دفتر تماس حاصل نمائید.

خیر- قبوض مالیاتی همانطوری که اشاره شد ضرورت چندانی برای تاییدات ندارد.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ترجمه رسمی ترکی استانبولی روزنامه رسمی
ترجمه رسمی ترکی استانبولی قبض آب
ترجمه رسمی ترکی استانبولی استرداد مجرمین
ترجمه رسمی ترکی استانبولی دادخواست طلاق
ترجمه رسمی ترکی استانبولی حصر وراثت
ترجمه رسمی ترکی استانبولی سند ملکی