ترجمه رسمی مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و ریز نمرات متوسطه

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و ریز نمرات متوسطه

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و ریز نمرات متوسطه

سلسله مراتب اداری برای آزادسازی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و ترجمه رسمی دقیقا مشابه با متن قبلی هست که در خصوص ترجمه رسمی کارنامه دبستان توضیح داده بوده ایم با این حال برای آشنایی بیشتر با روند آزاد سازی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی صفحه‌ای را برای شما آماده سازی کرده ایم تا بصورت کامل از مراحل آزاد سازی و ترجمه رسمی و اخذ تاییدات دادگستری و خارجه مدارک متوسطه آگاهی کامل پیدا کنید.

بصورت کلی روند آزادسازی و تاییدیه تحصیلی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی شامل ۳ مرحله می‌باشد که در پایین توضیح داده شده است اما در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید به لینک بالا مراجعه کنید.

مرحله اول:

برای اخذ تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و همچنین ترجمه رسمی می‌بایست در ابتدا به دبیرستان دانش آموز مراجعه کرده و اصل مدرک دانش آموز را به همراه مهر و امضای مدیر مدرسه دریافت کنید. سپس به آموزش و پرورش منطقه مراجعه کرده تا اصل مدارک را مهر و امضاء کنند.

مرحله دوم:

به سایت emt.medu.ir (لینک راهنمای ثبت نام تائیدیه تحصیلی) مراجعه و ثبت نام کنید و سپس در فیلد استعلام گیرنده عبارت «دارالترجمه رسمی 658 تهران» را وارد نمائید. سایر اطلاعات خود را نیز وارد نمایید. پس از ثبت نام در این سایت یک کد رهگیری برای شما پیامک خواهد شد که می‌بایست آن کد را به همراه کد ملی دانش آموز برای ما ارسال نمایید تا بتوانیم از طریق کارتابل دارالترجمه اقدام به دریافت تاییدیه شما کنیم.

مرحله سوم:

زمانی که تاییدیه در کارتابل ما قرار گرفت صاحب سند باید با در دست داشتن اصل دیپلم و ریز نمرات و یا پیش دانشگاهی به اداره کل آموزش و پرورش استان خود مراجعه کرده و مهر اداره کل را اخذ کند. برای عزیزانی که در پایتخت زندگی می‌کنند باید به آدرس میدان فلسطین، خ طالقانی، اداره کل آموزش و پرورش مراجعه کنند.

پس از طی کردن این مراحل می‌توانید اصل مدارک را برای ترجمه رسمی و اخذ تاییدات دادگستری و خارجه به دارالترجمه تحویل دهید.

لازم بذکر است که تمامی مراحل اخذ مهر و امضای منطقه و اداره کل و حتی ثبت نام تائیدیه تحصیلی برای شما عزیزان توسط کارشناسان خبره دارالترجمه رسمی ماسال انجام می‌شود.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ترجمه رسمی ترکی استانبولی روزنامه رسمی
ترجمه رسمی ترکی استانبولی قبض آب
ترجمه رسمی ترکی استانبولی استرداد مجرمین
ترجمه رسمی ترکی استانبولی دادخواست طلاق
ترجمه رسمی ترکی استانبولی حصر وراثت
ترجمه رسمی ترکی استانبولی سند ملکی