ترجمه رسمی پروانه کسب

ترجمه رسمی پروانه کسب

ترجمه رسمی پروانه کسب

ترجمه رسمی پروانه کسب

در صورتی که پروانه کسب شما قدیمی می‌باشد و کد صنفی ندارید می‌بایست از اتحادیه مربوط به خود نامه‌ای به دارالترجمه ماسال در خصوص صحت درستی این جواز کسب گرفته و برای ما ارسال نمائید و در صورتی که جواز کسب شما جدید هست و کد صنفی دارید نیاز به مراجعه به اتحادیه نخواهید داشت و تنها با همراه داشتن اصل جواز کسب می‌توانید مراحل ترجمه رسمی جواز کسب خود را آغاز کنید.

تمامی متقاضیان سفر به کشورهای حوزه شنگن و کانادا می‌بایست برای اخذ ویزا مدارک مالی و شغلی خود را به سفارت مربوطه ارائه دهند. در نتیجه اگر شما صاحب کسب و کاری هستید پس جواز کسبی با توجه به صنف خودتان دارید. این مدرک می‌بایست ترجمهٔ رسمی شده و به سفارت مربوطه تحویل داده شود.

با این حال ممکن است از خود بپرسید که سفارت‌ها چرا به ترجمهٔ جواز کسب نیاز دارند؟

برای پیدا کردن پاسخ این پرسش می‌بایست نگاهی به وضعیت بد اقتصادی کشورمان بیاندازیم. متاسفانه سالانه جمعیت زیادی از ایرانیان به دلایل مختلف قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند و از طریق اخذ ویزای توریستی شنگن و یا راه‌های دیگر قصد سفر به کشور مقصد خود را دارند. به همین جهت سفارت‌ها سعی می‌کنند با بررسی کسب و کار متقاضی و میزان تمکن مالی فرد اقدام به تصمیم گیری در خصوص صدور ویزا کنند.

در صورتی که افسر پرونده وابستگی مالی و شغلی مناسبی را از جانب شما نبیند اقدام به ریجکت پروندهٔ شما می‌کند. هر چقدر که بتوانید با مدارک خودتان، وابستگی به وطنتان را بیشتر نشان دهید شانس اخذ ویزا بالاتر می‌رود.

به عنوان مثال ارائهٔ ترجمه سند ملکی یکی از مدارکی است که وابستگی شما به کشورتان را به سفارت بیشتر ثابت می‌کند.

ترجمهٔ جواز کسب با تاییدات دادگستری و امورخارجه تنها با ارائهٔ اصل مدرک به دارالترجمه میسر می‌باشد زیرا مدرک شما می‌بایست به همراه ترجمهٔ آن به دادگستری و امورخارجه ارسال شود.

جواز کسب‌های جدید دارای کد صنفی می‌باشند و نیازی به طی کردن مراحل جوازهای قدیمی ندارند.

برای استعلام پروانه کسب خود می‌توانید به وبسایت iranianasnaf.ir مراجعه کنید.

سؤالات متداول​

مدت زمان ترجمهٔ مدرک جواز کسب ۱ روز کاری می‌باشد و در ایام شلوغ ۲ روز کاری. در صورتی که نیاز به ترجمهٔ فوری دارید این موضوع را به همکاران گزارش دهید.

مدت زمان ترجمهٔ جواز کسب ۱ تا ۲ روز کاری و مدت زمان برای تاییدات دادگستری و امورخارجه بین ۲ تا ۳ روز کاری به مدت زمان ترجمه مدرک اضافه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ترجمه رسمی ترکی استانبولی روزنامه رسمی
ترجمه رسمی ترکی استانبولی قبض آب
ترجمه رسمی ترکی استانبولی استرداد مجرمین
ترجمه رسمی ترکی استانبولی دادخواست طلاق
ترجمه رسمی ترکی استانبولی حصر وراثت
ترجمه رسمی ترکی استانبولی سند ملکی