ترجمه رسمی کارت عضویت نظام مهندسی

ترجمه رسمی کارت عضویت نظام مهندسی

ترجمه رسمی کارت عضویت نظام مهندسی

ترجمه رسمی کارت عضویت نظام مهندسی

این مدرک رسمی معمولاً برای ارائه به سفارت‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی برای اخذ ویزا کاربرد دارد و معمولاً سفارت‌ها تقاضای مدارک شغلی دیگری مثل سابقه بیمه و فیش حقوقی را از فرد متقاضی می‌کنند. با این حال متقاضیانی که نیاز به ترجمه رسمی این سند دارند می‌توانند با ارائهٔ اصل کارت نظام مهندسی خود به دارالترجمه، ظرف مدت یک روز کاری نسبت به دریافت ترجمه رسمی خود اقدام کنند و در صورتی که نیاز به اخذ تاییدات دادگستری و امورخارجه باشد این زمان به حدود ۳ الی ۴ روز کاری افزایش می‌یابد.

کارت نظام مهندسی یکی از ملزومات جهت ارائه به سفارت‌های اروپایی و آمریکایی برای اخذ ویزا می‌باشد و مهندسانی که تقاضای اخذ ویزا از یکی از کشورهای خارجی را دارند می‌بایست برای نشان دادن مدارک شغلی خود اقدام به ترجمهٔ اصل کارت نظام مهندسی، ترجمه روزنامه رسمی شرکت، سابقه بیمه، فیش حقوقی ۳ ماهه آخر اقدام نمایند.

استفادهٔ کارت نظام مهندسی برای کشورهای خارجی بسیار کم می‌باشد. با این حال برخی از مراکز دانشگاه‌ها در خارج از کشور به ترجمه رسمی این مدرک نیاز دارند که می‌بایست توسط یک دارالترجمه رسمی ترجمه شود.

ترجمهٔ رسمی کارت نظام مهندسی نیاز به هیچگونه تشریفات خاصی ندارد مگر نیاز به تاییدات دادگستری و امور خارجه داشته باشید که در این شرایط بایستی اصل پروانه مهندسی و دانشنامه آخرین مقطع تحصیلی هم پیوست ترجمه رسمی قرارگیرید.

سؤالات متداول

برای اخذ تائیدات دادگستری و وزارت خارجه ارائهٔ اصل کارت و اصل پروانه مهندسی و اصل مدرک دانشگاهی الزامیست.

قابل ترجمه می‌باشد اما به تاییدات دادگستری و امورخارجه نمی‌رسد و می‌بایست متقاضی نسبت به تعویض آن اقدام کند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ترجمه رسمی ترکی استانبولی روزنامه رسمی
ترجمه رسمی ترکی استانبولی قبض آب
ترجمه رسمی ترکی استانبولی استرداد مجرمین
ترجمه رسمی ترکی استانبولی دادخواست طلاق
ترجمه رسمی ترکی استانبولی حصر وراثت
ترجمه رسمی ترکی استانبولی سند ملکی