ترجمه مدارک دانشگاه آزاد

ترجمه مدارک دانشگاه آزاد

ترجمه مدارک دانشگاه آزاد

دانشگاه‌های آزاد زیر نظر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به فعالیت علمی خود ادامه می‌دهند. دانشجویانی که از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند پس از اخذ مدارک تحصیلی دانشنامه و ریز نمرات خود به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه کرده و تاییدات لازم را برای مدارک تحصیلی خود اخذ کنند.

نکته: آقایان تنها با داشتن کارت پایان خدمت می‌توانند اقدام به دریافت مدارک تحصیلی خود کنند.

نکته: دانش آموختگان دانشگاه آزاد که دانشنامه آن‌ها ممهور به هولوگرام دانشگاه آزاد می‌باشد نیازی به اخذ تاییدات سازمان مرکزی برای این مدرک تحصیلی را ندارند. اما برای اخذ تاییدیه ریز نمرات خود از سازمان مرکزی، وجود دانشنامه همراه ریزنمرات ضروریست. در نتیجه ریزنمرات خود را به همراه دانشنامه به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ببرید تا ریزنمرات شما را تایید کنند.

برای تاییدات ریز نمرات و دانشنامه‌ی خود باید سه مرحله را پشت سر بگذارید و در قدم اول به دریافت ریز نمرات و دانشنامه از دانشگاه محل تحصیل خود اقدام کنید و در مرحله‌ی بعد مدارک خود را به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برده و تاییدات لازم را برای مدارکتان بگیرید و در مرحله‌ی آخر مدارک خود را تحویل دارالترجمه رسمی دهید.در صورتی که دانشنامه شما بعد از تاریخ 1388/11/01 صادر شده نیازی به تایید و دریافت مهر هولوگرام رسمی سازمان نخواهید داشت. دانشنامه‌های صادر شده بعد از تاریخ فوق هولوگرام اصلی و مهر سازمان مرکزی را دارد و نیازی به طی کردن این مرحله ندارد.اگر دانشنامه شما پیش از تاریخ 1388/11/01 صادر شده، دارای هولوگرام رسمی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نمی‌باشد. در این صورت شما باید برای تاییدات مدارکتان و دریافت مهر و هولوگرام رسمی سازمان اقدام نمایید.

نحوه آزاد سازی مدرک دانشگاه آزاد

برای دانشجویان دانشگاه آزاد، مراحل آزادسازی و تایید مدرک دانشگاه بسیار ساده می‌باشد. در ادامه راهنمایی آزادسازی و گرفتن تاییدیه مدارک تحصیلی در رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد و همچنین اخذ و تاییدیه ریز نمرات دانشگاه آزاد جهت ترجمه آنها توسط دارالترجمه‌های رسمی به تشریح آورده شده است.

برای ادامه تحصیل یا کار در یک کشور خارجی لازم است ترجمه رسمی یک سری سند و مدرک به سازمان‌های مربوطه و سفارت ارائه داد. اصل و تاییدیه مدارک تحصیلی از جمله مهم‌ترین اسناد بوده و لازم است برای دریافت این مدارک از دانشگاه فارغ التحصیلی خود اقدام کنید. لازم به ذکر است با توجه به دانشگاه‌های مختلف شیوه‌های اقدام برای دریافت اصل و تاییدیه مدارک متفاوت می‌باشد.

دارالترجمه رسمی ماسال جهت تسهیل در امور مربوط به تایید و ترجمه رسمی مدارک تحصیلی از دانشگاه آزاد اسلامی تجربیات خود را در اختیار شما قرار می‎‌دهد. کافی است فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی مدارک خود را جهت ترجمه رسمی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسانید.

راهنمای آزاد‌سازی و تاییدات مدارک دانشگاه آزاد

فرایند آزادسازی مدرک تحصیلی در دانشگاه آزاد بر خلاف دیگر دانشگاه‌های وزارت علوم که دارای فرایند زمان بر، خسته کننده و پیچیده می‌باشد، بسیار ساده است.

فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد جهت آزادسازی مدرک خود کافی است به بخش امور فارغ التحصیلان مراجعه کرده و مدارک خود دریافت نمایند.

لازم به ذکر است برای آزادسازی مدرک دانشگاه آزاد، آقایان نیازمند ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت می‌باشند.

تاییدیه مدرک دانشگاه آزاد برای ترجمه رسمی

دانشنامه و ریزنمرات دریافت شده باید با مهر سازمان مرکزی دانشگاه به تایید برسد. اما پیش از آن چک کردن موارد زیر الزامی است.

پیش از تایید سازمان مرکزی، بسته به داشتن یا نداشتن هولوگرام دانشگاه آزاد، دانشنامه‌های دانشگاه آزاد باید مهر و امضاء بخش‌های اصلی دانشگاه (مانند ریاست و امور فارغ التحصیلان…) را داشته باشند.

تائیدات مدارک رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد

اگر دانشنامه شما پیش از تاریخ 1388/11/01 صادر شده، دارای هولوگرام رسمی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نمی‌باشد. در این صورت شما باید به تایید مدرکتان و دریافت مهر و هولوگرام رسمی سازمان اقدام نمایید.

در صورتی که دانشنامه شما بعد از تاریخ 1388/11/01 صادر شده نیازی به تایید و دریافت مهر هولوگرام رسمی سازمان نخواهید داشت. دانشنامه‌های صادر شده بعد از تاریخ فوق هولوگرام اصلی و مهر سازمان مرکزی را دارد و نیازی به طی کردن این مرحله ندارید.

تائیدات مدارک رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد

اگر دانشنامه شما پیش از تاریخ 1388/11/01 صادر شده، دارای هولوگرام رسمی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نمی‌باشد. در این صورت شما علاوه بر اقدام به تایید مدرکتان و دریافت مهر و هولوگرام رسمی سازمان باید نسبت به دریافت مهر و امضاء واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد یا مهر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز اقدام فرمایید.

در صورتی که دانشنامه شما بعد از تاریخ 1388/11/01 صادر شده است، نیازی به تایید و دریافت مهر هولوگرام رسمی سازمان نخواهید داشت. دانشنامه‌های صادر شده بعد از تاریخ فوق هولوگرام اصلی و مهر سازمان مرکزی را دارد، ولی در این صورت نیز شما باید نسبت به دریافت مهر و امضاء واحد علوم پزشکی یا مهر وزارت بهداشت اقدام کنید.

تاییدیه ریزنمرات دانشگاه آزاد برای ترجمه

دارالترجمه‌های رسمی برای ترجمه ریز نمرات باید یک فرمت خاص که قابل ترجمه است را در اختیار داشته باشند. شما برای دریافت فرمت قابل ترجمه رسمی ریز نمرات دانشگاه آزاد شما باید به سازمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایید.

آدرس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد (جهت تایید مدارک): تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری (شمال)، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد.
شماره تماس: ۴۷۴۸-۰۲۱
کد پستی: ۱۴۷۷۸۹۳۸۵۵

ترجمه رسمی مدارک دانشگاه آزاد

پس از دریافت و تایید تمامی مدارک مورد نیاز، شما می‌توانید با در دست داشتن اصل مدارک به یکی از دارالترجمه‌های رسمی مراجعه کرده و نسبت به طی مراحل ترجمه رسمی مدارک اقدام نمائید.

همانطور که اشاره شد برای ترجمه توسط دارالترجمه رسمی، اصل مدارک تایید شده دانشگاه آزاد ضروری است. ما در دارالترجمه رسمی ماسال تمام تلاش خود را جهت تسهیل امور زمان بر و پیچیده‌ی اپلای و مهاجرت به کار می‌بریم. هدف ما در انجام تمامی مراحل رضایت خاطر شماست و در این زمینه مشاوران ما در تمامی مراحل از ثبت سفارش و محاسبه تمامی هزینه‌ها در خدمت شما خواهند.

در صورت تمایل شما عزیزان نماینده معتمد دارالترجمه رسمی ماسال در کوتاه ترین زمان ممکن جهت دریافت مدارک و تحویل سفارش به آدرس مورد نظر شما مراجعه مدارکتان را تحویل خواهد گرفت. تمامی این امور به صورت رایگان بوده و تنها کافی است سفارش خود را ثبت کنید.

دارالترجمه رسمی ماسال  پس از ترجمه رسمی و اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه، مدارک آماده شده‌ی شما را در درب منزل تحویل خواهد داد. در پایان اعلام می‌داریم تمامی اقدامات از قبیل دریافت و ارسال مدارک به درب آدرس منزل مشتریان عزیز کاملا رایگان می‌باشد.

سوالات متداول

شما برای دریافت تاییدات ریز نمرات خود می‌بایست به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه کنید و طبق آموزش هایی که در این مطلب داده ایم اقدام کنید.

در صورتی که نیاز به این موضوع دارید با دارالترجمه رسمی ماسال تماس گرفته و ایمیل خود را به همکاران تحویل دهید تا در اسرع وقت برای شما نمونه ایی از ریز نمره و فایل ترجمه ارسال شود.

برای تاییدات ریز نمرات و دانشنامه‌ی خود باید سه مرحله را پشت سر بگذارید:

 

  1. دریافت ریز نمرات و دانشنامه از دانشگاه محل تحصیل خود
  2. بردن و اخذ تاییدات از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد
  3. تحویل مدارک به یک دارالترجمه رسمی

تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری (شمال)، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد

شماره تماس: 4748-021

کد پستی: ۱۴۷۷۸۹۳۸۵۵

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


ترجمه رسمی ترکی استانبولی روزنامه رسمی
ترجمه رسمی ترکی استانبولی قبض آب
ترجمه رسمی ترکی استانبولی استرداد مجرمین
ترجمه رسمی ترکی استانبولی دادخواست طلاق
ترجمه رسمی ترکی استانبولی حصر وراثت
ترجمه رسمی ترکی استانبولی سند ملکی